MS Dynamics 365 Customer Engagement – dla kogo?

Rutynowe zadania często zajmują w firmie czas, który mógłby być poświęcony na rozwój biznesu. Usprawnienie i automatyzacja tego typu działań pozwalają przyspieszyć i poprawić obsługę klienta, bardziej efektywnie wykorzystać zasoby, a tym samym zwiększyć wyniki sprzedażowe. Właśnie do tego służą rozwiązania CRM.
Kategoria

System zintegrowany

Tematyka

, , , , ,

Data publikacji

08 stycznia, 2020

Niedopasowane i nieelastyczne kampanie reklamowe, długi czas obsługi klienta, brak reakcji na pojawiające się leady sprzedażowe i malejące zainteresowanie ofertą. To tylko niektóre z problemów, które mogą mieć negatywny wpływ na wyniki firmy. Rozwiązaniem w takiej sytuacji może być odpowiednie wykorzystanie danych dostępnych w przedsiębiorstwie. MS Dynamics 365 Customer Engagement jest platformą, która pomaga poprawić wyniki sprzedażowe i budować pozytywne relacje z klientami. To wielofunkcyjne oprogramowanie wpływa na zwiększenie efektywności licznych obszarów działalności.

W czym pomaga MS Dynamics 365 Customer Engagement?

Rozwiązanie firmy Microsoft pozwala na zautomatyzowanie wielu procesów, a jednocześnie daje możliwość ułatwionego kontaktu z klientem i lepszej personalizacji oferty. Pozwala na to analiza wykonywana przez sztuczną inteligencję, która dostarcza informacji zarówno o trendach rynkowych, jak też oczekiwaniach konkretnych klientów. Wbudowane narzędzia pomagają wybrać najbardziej skuteczne kampanie marketingowe oraz na bieżąco je monitorować i korygować. Moduł zarządzania projektami pomaga najefektywniej kierować pracą i wprowadzać nowe pomysły. W codziennej obsłudze klienta i serwisie produktów pomagają narzędzia ułatwiające szybką komunikację i diagnozowanie problemów jeszcze przed ich zgłoszeniem przez klienta, dzięki wykorzystaniu Internetu rzeczy.

Pełna integracja

MS Dynamics 365 Customer Engagement łączy w sobie funkcjonalności wielu narzędzi oferowanych przez firmę Microsoft. Wbudowane aplikacje pozwalają zintegrować się z innymi programami używanymi w firmie, by analizować pełne dane i przekazywać wnioski w czasie rzeczywistym. Dzięki rozwiązaniom chmurowym oraz mobilnym, z systemu można korzystać na telefonie lub tablecie i mieć kontrolę nad biznesem nawet w podróży.

Poleć artykuł

Powiązane rozwiązania

Oprogramowanie business intelligence - Usługa MS Dynamics 365 Business Central

Optymalizuj zasoby przedsiębiorstwa wykorzystując najważniejszy z nich – dane. Zobacz, jak można...

Dowiedz się więcej

Usługa PowerDive - narzędzia business intelligence

Ogromna ilość danych rozproszonych w różnych systemach sprawia, że podejmowanie kluczowych dla...

Dowiedz się więcej